Хэрэв бид диваажингийн гаригс хүрэх болон Кришнагийн бадамлянхуа өлмийд хүрэх хоёрын хоорондох ялгааг олж харахгүй байгаа бол бидэнд зүгээр л тархи байхгүй гэсэн үг юм. Чухамхүү үүнийг л бидэнд Кришна ухамсар сургадаг: Кришнагийн мөнхийн өмөг түшгийг олох уу эсвэл энэ материаллаг ертөнцийг цаг зуурхны өмөг түшгийг болгох уу. Бидний суралцах ёстой зүйл энэ юм.
Шрила Бхактивайбхава Свами
Шримад-Бхагаватам.3.21.14р шүлгээр хийсэн лекцээс
**
Чин бишрэлийн үйлчлэл зүтгэлийн түвшинд хэцүү хүнд тэвчил хатуужил, гэмшил, наминчлал үйлдсэнээр, Шүтээнд үйлчилснээр, санньяса эсвэл грихастха ашрамд заагдсан дүрэм журмуудыг хатуу чанга баримтласнаар хүрэх боломжгүй. Үүнд мөн Ведүүдийг судласнаар хүрж чадахгүй. Усан доогуур шунгаад, дээрээс цоргих наран доор зогсоод хүрэх боломжгүй. Хүмүүн, бишрэлтэн хүний адислалыг хүртээгүй цагт цэвэр чин бишрэлийн түвшинд хүрж чадахгүй. Энэ нь зүгээр л боломжгүй.
Шрила Бхактивайбхава Свами
Шримад-Бхагаватам.1.19.13р шүлгээр хийсэн лекцээс
***
Бид гайхамшигт амттай Кришна-прасад амтлан байгаа нь дээд амтыг мэдрэхэд суралцаж байгаа хэрэг билээ . Бид адгуус амьтдын хөлнөөс нь, хүзүүнээс, хамарнаас нь зуудаггүй. Бид амтат будаа, халва, гулаб-жамуныг хүртэн цэнгэл жаргалыг амталдаг. Эргэлзэх зүйлгүйгээр энэ бол дээдийн дээд амт. Кришна ухамсарт үйлдэж буй бидний бүх үйл хэрэг дээд цэнгэл жаргал юм.
Бхагавад-гита. 8.12р шүлгээр хийсэн лекцээс
**
Материалист үзэлтнүүд нь, эдгээр бурханлаг хүмүүс гэж нэрлэгдэх трансценденталистууд нь бодит байдлаас зүгээр л зугатаж байна гэж ярьцгаадаг. Тэд өөрсдийгөө бусдаас тусгаарлаж байна гэдэг. Гэвч нөгөө талаас трансценденталист бас яг ийм байдлаар, тэрхүү материалист үзэлтнийг бодит байдлаас тун ч их зугатааж байна даа хэмээн бодож байдаг. Асуудлын гол нь бодит байдал гэж чухам юу вэ гэдэгт оршино.
Шрила Бхактивайбхава Свами
Бхагавад-гита. 8.12р шүлгээр хийсэн лекцээс
Орчуулж бэлдсэн: Балабхадра дас